Ändrade planer :)

Mamma kom hit och vi åkte på byn och fika lite sen åkte hon själv vidare till Östersund! :) Så jag stannade kvar i mitt lilla Strömsund! ;)

Så jag lät Serena gå loss med saxen på mitt hår..

Före. Jag var galen på min lugg som ni kanske förstår ;)

Och detta var första gången Serena fick göra något liknande, jag var inte ett dugg nervös :D Men Emelie var :p haha. Men jag är inte så noga med hur jag ser ut ;)

Mitt hår, BORTA!! :D

Hihi! :D

hm undra hur jag ser ut i håret nu! ;)

Nu är jag rastlös så ska hitta på något skoj! :D Är ju knappt i skolan längre så man börjar bli lite uttråkad att bara gå runt hemma..

Bye bye.
OH FREDAG IMORGON! :D

Glöm inte att rösta på mig på "veckans blogg", vinner jag så får ni en länkning! ;)


Kommentarer
Postat av: danne

haha skojar du eller?

2010-02-11 @ 20:24:40
URL: http://alltomdanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0