Bilduppdatering!

Har ju haft för mig lite allt möjligt sen i onsdags!
FULLT UPP kan man säga.. :)

Självklart har det blivit liiite bilder på mitt äventyrliga liv.. haha.

Bilder från i onsdags, utgång med ida! :)

Dansning pågår hemma hos Mona där vi var innan vi drog ut :)

Vila lite på göölve

Tappade bort både ida och min mobil, dom var tydligen på samma ställe ;p haha.

Sen blev det inge mer fina bilder från den kvällen.. :p

Sen var Erika här en sväng men fick ingen bild på hon.. så hoppar till Lördag då serena och Louise var här! :D

Mina sötisar!!!

Trötta efter en heldag på stan!
HAHA efter denna bild togs så vände en gubbe sig om och frågade skit surt om jag tog kort på honom? Jag ba näeee jag tog på mina vänner! Han fortsatte med att han såg att det blixtrade till och att jag genast skulle ta bort kortet om jag tog på honom!!!
Varför skulle jag vilja ha kort på honom?!

Jag dog lite.
hehe.

Väntar på att telefon ska ge ifrån sig några ljud.. Men tydligen inte?! Alla ringer tydligen till grannen över för den telefon hör jag heeeela tiden!! :p

Aja hejsan hoppsan!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0