101216

Jag är lat, fruktansvärt äckligt lat!
Ställde klockan på 10 för att jag skulle upp och tvätta och vakna i tid och göra nå vettigt av dagen istället för att sova..

Klockan ringde.. Jag stängde av.
Vaknade vid 13.00... (y)
Nu får jag ta och ge mig!

Har i alla fall startat en diskmaskin, bokat om tvättiden till typ snart och varit och solat.. Ska ner genom all snö och handla lite sen också :)

Så lite vettigt har jag lyckats med endå..

tänkte bjuda på en bild men när jag starta camen blev jag ju nästan rädd för mig själv.. så nääe!

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så söööt!! :D :D

Me like you 2!! ;D

2010-12-16 @ 22:58:47
URL: http://ewreka.blogg.se/
Postat av: macken

du skulle ha tage ett kort

2010-12-17 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0