Örebro Travet

Jobbade ute på travet idag, förstår inte att jag fortfarande är vaken?

Men men, började med att stå vid ute gatuköket med ett syskonpar. Det var mycket trevligt och där kunde man även se loppen och lyssna på musik och så :)

Hade jag pratat riktigt gnällmål hade jag blitt med på tv, attans att jag har bott i jämtland 3 år ;)
Mr markus ställde upp i alla fall :p


Sen blev det svårt att ta mer bilder, alla 3000 blev nog hungriga samtidigt. typ.. :p

Så blev inkallad till gatuköket inomhus där jag fick steka typ tuuuusen hamburgare, korv och fritera pommes.. I konstant 3 timmar. Fast dom timmarna gick fort kan jag säga, hann ju knappt andas där i mellan! Det var en erfarenhet! :)

Outfit innan jag åkte! :)


Arbetsoutift.. ;)
 
Kände mig skit snygg, bara så att ni vet! ;)

När jag kom hem la sig jag och mamma och kik några avsnitt av mordkommisionen, dom var bra! :)

Inom en liten stund sover jag antagligen.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0