Kvällstankar. .

Jag tänker göra något som jag vill.
Jag gör detta för min skull och ingen annans skull, bara så att ni vet.

Jag skulle lika gärna kunnat flytta till Kina men jag skulle inte fatta något där.. Valde därför Östersund där dem talar svenska. (haha) Och där jag är helt ny men har ändå mina närmaste vänner några mil bort.

Det känns bra nu!

Visst är jag orolig, bara jag får ett jobb så löser det sig! Då kommer allt kännas ännu bättre.


Något ska jag tammefan lyckas med här i livet! :D

Nu ska jag ta och sova, det är bara 4 dagar kvar av mitt jobb. Som egentligen är underbart och jag trivs som bara den förutom att man måste gå upp innan tuppen liksom..

God natt
PUSS
-

Och ni, jag är en människa. Jag innehåller kött och blod, även ett hjärta. Jag är en människa med känslor, glöm inte det...

Boys Boys Boys Boys

Kommentarer
Postat av: millies

Gå in på min blogg och kolla vem som blev vinnare av veckans blogg!

2010-08-09 @ 21:28:26
URL: http://millies.webblogg.se/
Postat av: Erika

Tkr du är stark som går din egen väg! <3

2010-08-10 @ 21:06:11
Postat av: Serena

Jag väntar ju bara att få en fin ram med en ännu finare bild i ;) haha

2010-08-12 @ 19:18:11
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0