Söndag

Idag har jag pluggat lite..


Är klar med TVÅ saker i alla fall..
Det jobbiga är att det mesta av det där bara är rester.. LATMASK, det är vad jag är..

Ska försöka göra klart allt eller i alla fall börja på det innan jag åker härifrån. I ström får man ju inget gjort :p haha.

Och snart säger det ju bara POFF så är det studenten.. Skrämmande!

min mössse! (y) :D

Förra lördagen var det ju party i ström, tänkte visa lite bilder ;) Ni vill säkert se... eller inte! :)

Emelie och jag började med att sitta och mysa och grilla marschmallows :)

Sen kom Daniel och han... ELDADE marshmallows.. :D


Sen kom även Erika och gjorde oss sällskap, då blev det att leka massa läskiga lekar.. haha. Se glädjen på emelie!! xD


Sen drog vi 4 till Bella :)

Sen vidare lite varstans... :)

Söp bort mitt nya mobilsmycke som jag hade fått av serena:( buuhuuueee.

Nu börjar jag komma ikapp här :D
Imorgon ska vi åka till Västerås och shoppa lite :D I LIKE IT!!

Nu ska jag göra något skolarbete innan jag lägger mig..
God natt.

Jag HAR bestämt mig!!! tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0