bloggnörden är tillbaka :)

Igår fick jag Louise dator som jag skulle få låna, idag har vi lyckats få igång internet också. Så nu är jag tillbaka med mitt spännande(?) bloggande ;)

Börjar med ett inlägg med bilder!! Några få bilder från STUDENTKRYSSNINGEN min klass var på :)


I väntan på bussen som skulle ta oss till Stockholm :)


Stannade och åt :) Det blåååste lite grann ;)

Framme i stockholm, här började en lång väntan på att ta sig in på båten..

En usel bild på kryssningsprogrammet, men det var helt GALET! Kul hade vi. Jag kom hem till min hytt vid halv 8 på söndagsmorgonen ;)

En jobbig bussresa hem var det sen kan jag säga, tröttisar! :) MEN LÄTT VÄRTE! ;)

Medans vi håller på med bilder så kan jag ju lägga ut några få från 50 dagars också som vi hade förra veckan! :)

Temat var såklart, 50-tal! :)

Min outfit, ja jag fick gå och dra ner klänningen hela tiden ;) Åkte den inte upp av sig själv så var det... ja jag behöver inte berätta allt! haha

Emelie, Anna och jag :)


Erika :)

Sen ramla det in lite fler folk i våran lokal vi hade hyrt :)

Robin och Emelie :)

Foolk

Simon var ball!! :D

Sen hade jag inge mer spännande bilder för denna gång! :)

Emelie är sjuk och ligger och hallucinerar i andra sidan soffänden, hon somnar nog snart. Hoppas jag. haha. Jag väntar på att Serena ska komma hem någon gång, jag är hungrig!! :( hehe.

Och jaaa, jag hade liiiite tråkigt i förra inlägget ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Älska bilderna (å videon) i förra inlägget! xD



Men kryssningen va as nice!..:D Själv kom man ju hem 8!..hehe.. men kul hade vi! ;)

2010-04-29 @ 20:27:49
Postat av: Anonym

Vart är din fina klänning från? :)

2010-04-29 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0