Blir aldrig som man har tänkt sig

Idag hade jag tänkt plugga lite sen följa med syster till Lekobus landet med barnen. Men nu är både jag och syster utan bil så jag orkar nog inte gå, för först måste jag till syster det tar nästan en timme att gå sen ska vi gå bort till lekobus och det är nästan lika långt till.. Sen ska man va där inne med massa ungar och klättra och ha sig.. jag kommer ju vara död ikväll i så fall.. ;)

Så blir nog att vara hemma idag, fast hade viljat följa med men.

Kanske lika bra det, då blir det plugg plugg plugg och lite databråkning ;)

Tänkte visa en bild hur det ser ut när man är ensam hemma och för klen för att öppna juice paketet^^

Fungera kanon!! (y)

Anledningen till varför jag är vaken tidigt, mamma ringde och väckte mig för om ca 1 timme kommer det ett stooooooort tuuuuuungt paket till mig :D Vad kan det vara? ;)

Ska fixa lite nu så man ser lite levande ut när leveransen kommer!! :D

Ciao.

Kommentarer
Postat av: emelie -

Du behöver träna! :o



Men på tal om imorgon kanske jag ska in till Örebro och då kan jag väl ge dig dom då ? Är inte säkert att jag är hemma vid elva (a)

2010-04-07 @ 11:43:17
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: emelie -

jag skrattar lika mycket varje gång jag ser bilden :D haha!



Men jag hör av mig idag för är inte säkert att det blir örebro heller, får veta idag :)

2010-04-07 @ 13:32:52
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0