Onsdag

Känner mig lite smått stressad.. Jag hade ju inte så mycket att göra denna vecka, trodde jag! Nu börjar skolveckan ta slut och sånt jag trodde jag skulle bli klar med har inte ens nära blivit gjort.. Herre min skapar vad jag är lat!

Ikväll har vi haft teambuildning, men till vilken nytta? För det första om tränarna nu vill att vi ska lära känna varandra bättre så sätt ihop oss i grupper med dom vi inte känner så väl istället för dom vi känner. För det andra, det var nog ingen som lärde känna varandra bättre än vad vi gjorde innan kväll.. Men visst det var väl trevligt att göra något med hela gänget och fika lite :) Men att sitta i skytte hallen från halv 6 till halv 8 när man kunde gjort så mycket annat vettigt?

Nejnej nu låter jag så negativ här :)



Inte så länge kvar tills det ser ut sådär utanför^^ Det är iaf runt 100 minus ute om dagarna nu.. Haha nej inte så illa, men kallt är det. Har inte hört hur kallt? Jag vet bara att det känns kallt :p

Påtal om stressigt.. Jag funderar på att hoppa över fysen eller skyttet imorrn för att ta ikapp med mitt liv lite, det känns som att det verkligen behövs. Nu är klockan över halv 9 och jag har haft fullt upp hela dagen det finns liksom ingen ork kvar att varken plugga, städa eller tvätta.. En sak som måste göras ikväll är iallafall att duscha :)

Imorgon är det torsdag :D
Det betyder att imorgon kan man säga att imorgon är det fredag!
Och på fredag går jag bara på filosofin sen åker jag till boden ;)

Nu ska jag fortsätta göra något onödigt :p
Tjo!

Tänk om alla mina läsare kunde kommentera lite mer? ;)

Kommentarer
Postat av: Serena

ja okej, jag ska kommentera lite mera ;)

2009-10-01 @ 15:35:49
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: emeli

Tid har jag ingen aning om just nu, någon gång vit tolv har jag för mig men är inte säker, och Babar i Nora :)

2009-10-01 @ 16:51:03
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0