God natt

Nu ska det verkligen bli skönt att krypa ner i sängen och sova! Hur underbart är det inte att sova? Det måste verkligen vara bland det bästa som finns :)<3

Jag och Louise gick bort till Jahn för louise skulle klipp han :p Hehe det var riktigt trevligt och han blev mycket fin i håret faktiskt :) Även Nina och en nisse till som jag nu inte kommer på vad han heter var med också :p Men han försvann sen.. Vi åt starka goa chips och så smakade jag på kuckelimuck som Louise så fint kallade det, det var inte så illa :p Sen kom även Jakob och då började de skruva massa så då kändes det som att vi tjejer skulle ta oss hem ;) Vi fick skjuts och det tackar vi för, för det är typ 100 minus ute..

Så, God natt mina vänner och ovänner!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0