23.10

Ska egentligen inte sitta här. Behöver verkligen sova.

Var uppe vid kvart över 6 imorse, var typ stendöd men det gick ändå! :)
Hämtade upp beccis på ringarna sen for vi till stan, och död åt allt trafikarbete!! Dom kan ju tänka på oss som har en bil utan tomgång, jobbigt att sakta in och stanna hela tiden. Men det gick bra.
Hann lagom till Strömsund tills min lektion började vid halv 12 :)
Efter skolan så fick jag äntligen skjuta lite luftgevär, tjoho :D Det gick faktiskt okej bra, sen var det så fruktansvärt varmt i hallen så jag orkade inte vara kvar så länge.
Gick till serena sen vidare till byn med beccis också :)
Sen tittade jag när dom fortsatte måla i köket, det blir nice!
Vet ni vad? Denna tjej är så jävla smart!
Trött jag blir på mig själv ibland.
Jag, Serena och Emelie åkte en liten raggarrund på byn. Det slutade med att bli stoppad av civilen högst upp längst bort på lindbergsbacken. (y) Det var skit kul :D Fast jag var något nervös! Men Svanberg var trevlig och blev paff när han insåg att bilen bara innehöll tjejer xD Markus fick lite klagomål för att han hade buskört lite men annars vare okej :) Han förstog att det inte var jag som hade busat för han tyckte jag körde så lugnt och fint ;) hehe.
Jag avslutar denna dag med att låsa in nycklarna i bilen!
Bra jobbat.
God natt!
SAKNAR!!!
CP DATOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0