21.41

ahu mitt hår är borta :/
Haha nej så illa är det inte ;) Jag får skylla mig själv att jag inte klipper mig så ofta, så Louise var ju tvungen att ta bort allt som var slitet :p Men det blev fint ändå :) Snart snart snart får jag långt fint hår igen ;)

Haha jag känner bara för att göra en sån där riktig bloggsak just nu ;) nämligen.. dadadaa daaa, HISS och DISS lista! ;)

Jag HISSAR :D

* Min mamma! :) Bara för att hon är min mamma och alltid finns där för mig :) Fast det är skönt att slippa träffa henne varje dag, men därför får man chansen att sakna henne lite mer. Alltid lika kul att komma hem och träffa henne! <3


*Nymålad skjuthall! Så rent och ljust, riktigt nice även fast det stinker målarfärg just nu men det äre värt! :D Så nu äre mycket roligare att träna när det är snyggt och nu när vi har megalink tavlorna! :)


* SKOR, självklart. Vad ska man förklara liksom? SKOR! <3


Jag DISSAR

* Folk som inte har ett eget liv och måste göra exakt likadant som andra. Det syns så väl när någon härmar.. Det är synd om den som blir härmad och även synd om den som härmar för den visar att den inte har några egna ideér.

* Snö i september. Japp det snöade idag! Tur att det inte stannade kvar på backen.. Jag gillar snö men inte i september!

* Folk som bara pratar med en på fyllan! Grymt störande, när personerna i fråga är nyktra då existerar man inte ens men när de är onyktra är man som deras bästa vän? Inte okej!

Woho, cool jag känner mig ;)
Nu ska jag faktiskt ta och sova lite, imorrn blire en jobbig dag.
Fys uppe vid skidstugan, man är ju helt slut efter man bara tagit sig dit :p

God natt.
Jag ska till boden i helgen ;) <3


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag hissar också skor! ;)

Love it <3

2009-10-02 @ 12:12:05
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0