16.53

Riktigt seg dag, låg i sängen till kvart över 2.
Ätit mat sen bara suttit här.

Igår åkte jag bil med markus, sent inatt åkte vi till junsele och skjutsade hem folk. Något trött jag var.. Vi var hemma vid 4a igen, somnade nog så fort jag la mig i sängen :p Men en av dom vi skjutsade igår spelade dragspel när vi kom hem till han, hur ballt som helst ju :D

Innan vi åkte till junsele så busade vi runt på byn, haha det var 5 bilar i rondellen samtidigt och körde runt runt och runt, jag skulle ha räknat men glömde det men det var nog uppåt 15 varv xD haha det var lite kul iaf! :p

Var dålig på bilder igår men kan lägga in någon bild som simon tog nyss

frukostbordet

korridor

Särgård

Spännande bilder, höhö.
Nej undra om jag ska sova lite igen? Känner mig inte allt för pigg :/
hejsvejs.
ja? nej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0