16.39

Nu har jag gett upp mitt google chrome, det går inte att skriva blogg i den webbläsaren utan att allting blir helt mupp! Så hädanefter tänker jag alltid skriva blogg i firefox, om ni ville veta lixom ;)


Gick inte till skolan idag heller, programdag som bestog av lekar och se film kändes inte så lockande. Men imorrn är jag frisk och ska till skolan igen, känns som det var länge sen jag var där :)

Igår var jag en sväng hos peo och tittade när han, johannes och dennis drack öl. Otroligt spännande :p haha men hade inget bättre för mig ändå. Och jag tyckte dom var duktiga som dessutom gick till skolan idag!

Tänkte visa en bild från när serena och beccis målade i köket :)

Från typ mörkbrunt till vit grundfärg till olivgrönt, det blev nice! :)

I tisdags tappade jag öven bort mina nycklar..

Jag hittade dom i tändningslåset! ;) haha


Så det fanns ju inte så mycket annat att göra en att bryta upp bildörren ;) haha. Fick hjälp av simon, jens och emelies pappa :p tackar!! :D

Nu ska jag borsta tänderna sen städa rummet, det behövs verkligen!! :)
Imorgon är det äntligen fredag!<3
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0