14.12

Woho nu äre helg! Skönt! :)

Har man bil till skolan när det regnar ute så kan det hända att man blir halvt överfallen av alla som vill ha skjuts hem ;) hehe fast alla slutade kvart över 3 och då orkar jag inte åka ner till skolan bara för att köra hem folk ;) Men Sofi slutade tidigt så hon fick turen att få skjuts hem :D hehe

Outfit.

Lite linnen och en tröja och lite krams, haha. Sen ett par jeans leggings och mina nya bruna stövlar som inte syns xD Men tittar man på min skohylla i inlägget längre ner så kan man se hur dom ser ut också :p

Idag har det mest varit dryga lektioner..


Filosofi


Ego bild från rättskunskapen som jag egentligen läser helt frivilligt! ;)


Och serena filar naglarna på svenskan xD

Det var en bild från varje lektion jag hade idag.
Jag var även hos syon idag och tog bort 2 lektioner i vår som jag inte behöver läsa ;) woho! Soft schema man kommer få i vår! Grett! ;D

Skulle egentligen gå ner och skjuta men jag orkar verkligen inte det.
Ska nog gå ner till skyttehallen efter middagen och hämta min träningsdagbok och fylla i allt sånt som behövs. Årsredovisning, målsättning osv..

Sen blire nog en dusch och film!
Känner mig riktigt lat idag.

Ikväll ska jag även lämna tillbaka datsun, ahu ;) ska möta markus vid bussen när han kommer, hehe! :)

Nej nu blire inge mer vettigt här.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0