13.33

Tänkte lägga upp lite bilder från Fredag då vi hade ost och vin kväll på ringarna! :)
Det var jag, Beccis, Louise, Serena, Erika och Sofi :) Även att Linnea kom lite senare efter vi hade ätit :)


Anza, Jag och Louise myste med katterna när vi höll på och fixa oss för kvällen :)


Min outfit! :)


Kex, kiwi- äppel och bananbitar och vindruvor! :)

Kärlek<3

Mys!


Här vare vin! ;D


Bara glad miner :)


Söt serena och Anza :D


Självklart åkte ananas sourz fram ;)


Erika provade mina skor men konstanterade sedan att dom var för små.. :p


Serena konstanterade iaf att dom passade henne :p


Glädje!! :D


Fråga inte ens vad dom gör.. jag vet inte!? xD


:)<3


Jag och Linnea! :)


Jag och Sofi :)


Sen gick vi ut och träffade massa folk :)
Jag,beccis, simon och Louise!


Billy och sötLouise :)


För mycket folk på ett och samma kort ;D


Jag och nina och på varsin sida har vi fulla pojkar ;p haha

Jag var hemma strax efter 4a på natten. Hela kvällen med mina flickor var underbar, natten slutade även nästan så bra det kunde bli..

Dagen efter därimot när jag skulle upp och åka in till stan vid 12.. Trodde ett tag att huvudet skulle explodera. Men det gick över som tur var! :)


Såg som sagt denna film, kanon! :)
Helt klart mycket sevärd!!

Nej, nu ska jag göra något vettigt!
pusshej.

Jag saknar dig! <33


Kommentarer
Postat av: Beccis ^^

Du kan vara kärlek <3 Det vart jätte mysiga bilder :D

2009-09-20 @ 15:38:45
Postat av: emelielindell

Jag saknar dig med :)

2009-09-21 @ 14:15:00
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0