Studentkryssning SP3

Idag känner jag mig som sagt mycket piggare än igår, har diskat undan och städat lite och även ätit mat. Ska nog gå ut och gå en sväng lite senare också :)

Finns inte så mycket att göra när man sitter ensam i en lägenhet ute i ingenstans så det blir mycket att man kikar runt på internet bara..

Detta är något jag längtar ruskigt mycket till!
Allt är bokat och betalt och Sp3 kommer ha grymt kul!

-
Sista studentkryssningen våren 2010!

FunCruises fyller M/s Silja Galaxy med studenter från hela landet och det är fest dygnet runt som gäller.

Kryssningen börjar för dom allra flesta med en Festbuffé där all mat/öl/vin/läsk man orkar äta och dricka ingår, den perfekta uppladdningen för en lyckad kryssning.
Sedan är det skattefria inköp i Tax Free som gäller innan festen drar vidare via hytten till alla nöjen ombord!

Alla nöjen ombord är anpassade för studenter och det finns inga andra passagerare som stör eller störs. Alltså inga barnfamiljer och pensionärer, bara studenter!

Detta är unikt och FunCruises är ensamma i Sverige om att få arrangera kryssningar av detta slag.

Kortfattat:
- Ett tema som ni själva röstar fram när ni bokar
- Festbuffé där alla mat och dryck du orkar ingår
- Tre dansgolv med olika stilar
- Topp DJ´s som DJ Peter Siepen, DJ Kristina och DJ Nordan 
- Trubadurerna Blackout Boy´s underhåller i puben
- Ett av Sveriges bästa coverband, Nyfikengul håller tempot i Showbaren
- Sing Star och Guitar Hero 
- Karaoketävling
- Speed Dating
- Beachparty i den fräscha poolavdelningen

Det är fest dygnet runt med tusentals studenter helt enkelt! Dansgolvet stänger..ja någon gång på eftermiddagen!

Se till boka i tid!

För mer information, priser och bokning:

www.funcruises.se
-

Fast vi åker inte förrän 17 april så det är ju ett tag kvar.. Men va fan!! Tokkul kommer det att bli :D Något man absolut kommer att minnas! Får tacka min kära klasskamrat Emma som fixat detta åt oss! :D


Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och lägga mig i soffan och kika lite tv :)
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0