Städning


Ser ni mitt bruna långa armband på denna bild? Åhh jag blir galen, det är borta!! Har varit borta i några veckor nu, I MISS IT!! :/ Så nu tänker jag fortsätta städa och hoppas jag hittar det!

Har haft simon på besök som störde lite me det var bara trevligt, därefter hann jag ta hand om sängen! Haha jag skruvade åt alla skruvar överallt, kunde typ snurra ett varv på skruvarna, ett under att sängen inte rasat ihop. xD Sen bytt alla sängkläder! :) Nu är nice.. I sängen iaf. Bara golv, handfat och skrivbord kvar..

Louise kom även och störde mig, vi gick en sväng på byn och jag pantade massa burkar och flaskor som låg liggandes och tog plats på rummet.

Så lite vettigt har jag gjort ialla fall :)
Middagsrast om en halv timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0