När kroppen säger ifrån..

Min kropp har sagt ifrån..
Har inte varit sjuk på såå länge, men just nu blir jag det. Trist.. Kul, praktik 10 dagar, har varit där 4 och det verkar inte bli fler..

Jag är inte sjuk sjuk heller om man säger så. Men vem orkar gå till en praktik plats och vara glad och social när man knappt sover på nätterna och vaknar åter och åter med huvudvärk. Enligt mig känns det då bättre att stanna hemma.

Åker till Strömsund imorrn bitti, förhoppningsvis. Men det tror jag inte blir några problem. Ska snart ta och traska ner till ica för att att prata med Micke lite.. Dom lär ju se mig som värsta skolkern :o haha men till och med jag kan vara sjuk ibland..

God morgon kan jag ju säga iaf :)
Verkar vara piss kallt ute för det är massa frost! hua.

Idag är det även onsdag, en dag närmre fredag!:)

Kommentarer
Postat av: emelie -

Absolut ;D

2009-10-21 @ 09:04:17
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0