känslor

vissa människor kan verkligen inte ha några hjärnceller..
Lite måste man väl offra?
Jag offrar ofta saker för att det ska bli bättre för mig och andra..
Men börjar bli så jävla less på att aldrig aldrig få något tillbaka!!

Jag har faktiskt också känslor om ni nu visste det?
Och jag blir väldigt lätt sårad.

Du vet exakt vad jag tycker men du verkar inte fatta?
Kan bli dåliga konsekvenser om detta fortsätter..

Men det gör inte mig något för jag förlorar inget!

Jag ska ge fan i att alltid vara så snäll.
Jag ska även lära mig att säga nej!


Blev tydligen en massa inlägg idag.
aja.
God natt.

Kommentarer
Postat av: töntens kompis

Det är roligt med massa inlägg, fortsätt med det :D

2009-10-12 @ 22:16:13
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0