Hårdrock

Är åter i skolan, åter i ström, åter boende på sÄrgård.

Ser ut som fan idag xD HÅRDROCKSTEMA för studenter idag, typ hälften är utklädda? Aja jag står iaf för att jag är STUDENT 2010! :D Lägger väl upp en bild senare när jag kommer hem så får ni se hur jag ser ut ;) höhö.

Min helg i Boden var very good ;)<3
Skriver även mer om det senare och lägger in någon bild.. Tog tyvärr inte så många, hade fullt upp med att pussa på min gröna gubbe ;)

Nu tycker jag det kan ta och bli helg.. igen! ;)

och jag slutar inte denna lektion förrän om 1 ½ timme.. Fast om en timme ska vi till klassrummet och lyssna på redovisning.. Nu sitter vi i datasalen och gör, hm massa ovettigt?!

Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: emelie -

Frågestund på min blogg!

Fråga mig vad som helst, jag svarar.

Ha en bra dag :)

2009-10-05 @ 10:07:54
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0