7 oktober

Dålig uppdatering idag?
Jajjemen! :)

Haft lite fullt upp idag, har varit lite överallt och ingenstans :)
Hamnade nyss från topphumör till typ botten? Så jag har egentligen ingen skrivlust så bilderna får tala för sig själva från min dag! :)


En busig serena som snart ska bli sminkad :D


kebab!!! :D <3


Louise fick paket av mig och serena ;) (eller av henne själv, beror HELT på hur man ser på saken ;) )


Snyggade till min mobil lite, FÖRE! ^


EFTER. riktigt toknice om jag får säga det själv ;)



Och jag och Louise var även hemma hos dessa sociala flickor ;)
NÖRD! ;)

Som sagt så rullar mitt liv på, allt går som det ska tror jag? Iallafall så känns allting bra! :) Men jag som bryr mig så mycket ibland lite för mycket mår nu sämre.. Min älskade vän! Jag tycker verkligen inte att du ska behöva lida mer av ditt misstag som du gjorde. Vi alla vet att du ångrar allt och att du bara vill komma vidare i livet, du har tagit så stort steg och flyttat och försökt ordna upp allt. Men Livet är väl inte riktigt rättvist antar jag.. <3

Imorgon är det torsdag, äntligen! :)
Bara en natt till ensam!
<3

God natt.
Eller ja, jag ska sova efter jag har hängt tvätt ;) Om nu tvättmaskinen vill samarbeta med mig, ska nog gå och ta en titt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0