6 oktober

Åter en dag har sprungit förbi i mitt liv.. :)

Imorse var det en sån där super skön morgon, vaknade och gick och åt frukost. Satt vid datorn sen duscha och plugga. Tog allting toklugnt.. Gick ju upp vid 9 och började inte förrän halv 12 så jag njöt och tog allting lugnt. Ashärligt! Och pigg och utvilad har jag varit idag också! :D

Nu ska jag och min ömma kropp ta med oss Louise och gå på byn :)


Ska skicka iväg den högra mobilen, FARVÄL!

Den till vänster är just nu min racer ;) Så om ni undrar varför vissa av mina bilder jag lägger upp är askassa, japp då är dom tagna med den mobilen :p Men den är så jävla goo att skriva sms med! :D

Förhoppningsvis får vi tag på serena mfl när dom simmat klart för då ska vi ta sällskap med dom till ringarna och äta upp våra mega muffins som vi bakade där igår :D

Inge mer vettigt att skriva.
Kanske att på söndag så får jag gå hem från Umeå för jag och Louise har haft ett slags vad.. Hoppas innerligt att jag slipper gå ;) HAHA.

Pusshej.
Saknar min älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0