30 oktober 19.52

Idag har jag bränt lite pengar, grett! ;)
Ett par skor och ny jacka, något som behövdes :D Och Louise, jackan är grön och inte brun! ;)

Har även köpt lite annat smått och gott :)


Bild på min nya skjorta som jag köpte igår på Gotland :)

Var på stan med Nathalie som sagt, blev shopping och killsnack! Haha vi kom fram till både det ena och det andra.. Vi har ju iaf lite saker gemensamt om man säger så :p hehe.

När hon åkte hem så gick jag hem och tvingade med mamma till skopunkten, var inte så svårt men ändå ;)

När vi kom hem så gjorde mamma iordning pannkakor. Jag fick uppgiften att vispa grädden xD HAHA! Jag provade då vad som händer om man inte sätter fast visparna ordentligt i vispen..

-Mamma det låter konstigt:o
-Kan vara så att du inte...
POFF!

...har satt dit visparna ordentligt! :p
HAHA!
Ena vispen flög iväg och skvätte ner halv köket xD


såhär såg jag ut även :p Jag gjorde mamma fin också! ;D
Haha så nu behöver ni inte prova detta hemma ;)

Nu ska jag nog städa och packa ihop lite grejer på mitt rum:)
Sen kika på idol samtidigt :)
Imorrn blire upp vid 6 halv 7.. Åka och hämta christer sen köra till Sävsjö för att skjuta SM!! :D

God natt!

Ta hand om er!:)

 

Jag älskar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0