30 oktober 09.38

Gässp!
Vaken men något trött men kunde inte sova mer.
Har drömt as skumma drömmar.. Men man kan ju aldrig styra sina drömmar så! Vaknat säkert varanan timme under natten, jag är hundvakt så hampus har hoppat upp i sängen ner från sängen upp i sängen och ner.. ja ni fattar :p Men det var mysigt att ha någon i sängen så man slapp sova ensam :p haha


Hampus! :)

Lite bilder och text från igår.
Klockan ringde 4.00 ! hua.
Tog mig i alla fall upp och tog mig bort till tåget som gick 04.47!

Åt frukost på tåget sen kom jag fram till Arlanda vid halv 8. Då var det bara att hitta rätt terminal, blev terminal 2, läängst bort! Lösa ut biljett sen sätta sig och vänta. Flyger skulle få 8.30!


Flög med Skyways!



Det är ju såå himla mysigt att flyga med molnen!! :)

Anlände utanför Visby på Gotland vid kvart över 9 kanske? Tog en taxi, asballt enligt mig ;) Och åkte till ett kommunhus, gick in där och virra lite sen hittade jag rätt och lämnade lite brev. Jaha då var arbetsdagen slut nu skulle jag tillbringa tiden med vad jag ville :p Planet hem gick inte förrän 16.45.


Fördrev tiden med att gå och ta massa kort i Visby :)
De flesta kort tog jag med mammas kamera och dom har jag inte på datorn så detta är mina mobil bilder.


mysig stad.


Dom hade en jätte vacker kyrka! :)


Skulle ta kort på muren men blev en bild på en fågel också ;)


Satt utanför coop. bakom den röda bilen kan ni skymta någon orange? Det är en p-lisa som just skriver ut böter ;) Om ni ville veta liksom.

Jag hann med lite shopping också, men inga speciella saker.
Efter att ha gått flera timmar så bestämde jag mig för att ta en taxi ut till flygplatsen och sitta där och vänta i 2 timmar. Men det gick bra för jag hade köpt en ny "hänt bild" så tiden gick fort.

Flygresan hem var underbar. Det var första gången jag flög när det var mörkt ute. Det var så himla mysigt att titta ut genom fönstret när vi flög över sthlm, massa lysen alla bilar. åhh. Fick nästan nackspärr av att sitta och glo ut :p haha.

Väl framme på fastlandet igen vare dax att leta upp buss som går till Bålsta, det gick bra :) Fick vänta en halvtimme ca. Väl i bålsta höll jag seriöst på att kissa ner mig :p haha. Men mitt tåg kom tillslut och jag letade fort upp en toalett när  jag kom på :p bara så att ni vet:p Överfullt tåg annars, satt i trappen halva biten sen hittade jag en stol :)

Helt slut när jag kom hem igår:p Visby består endast av upp och nerförsbackar.. Haha. Jag tror jag har träningsvärk i benen nu känner jag :p

Skönt vare att sova ändå, sona direkt när jag la mig igår.

Nu kurrar magen, dax för frukost. Sen blire stan en sväng med Nathalie :) Om hon vaknar snart :p
tjollahopp!
1 vecka kvar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0