28 oktober 16.54

Jag börjar bli lite hjärntvättad att typ bara endast kunna se barnprogram på mitt rum :p Nu tittar jag på en repris från igår :p haha.

Nu har jag orkat lägga in lite bilder på datorn också :)

Lite bilder från igår

Ella och jag var och matade änderna :)


Sen hem och åt mat och sov :)

Så mysigt! :)

Idag var jag ute och gick en sväng.

:)

Och just nu håller jag och mamma på och bokar biljetter, imorrn blire att fara till Gotland och tillbaka :p haha.

Ja just en bild på min tatuering också har jag fixat :)

Gjord till minne av storfarmor och andrea! :) <3

Nu ska jag göra mig iordning för att ? Ja för att göra något annat, ska iaf ut och hämta mina biljetter och äta lite? :)

tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0