27 oktober

Huvudvärk.se
Men inte så konstigt, min kropp börjar väl ta stryk nu efter att jag inte har fått sovit en hel natt på över 1 vecka..

p.g.a huvudvärken orkar jag inte för över bilder nu och fixa. Men kan ändå skriva en liten text om min dag osv :)

Imorse sov Ella till strax innan 8, skönt! :) Så idag har jag hunnit att se pippi på rymmen, matat änder med bröd (och blivit biten i benet två gåner), ätit spagetti och köttfärssås, tittat på emil och griseknoen, fått ella att sova så jag slappade framför tvn sen gått hit hem :)

Under kvällen har jag även kopplat in en boxer till min tv.. haha den har likom funnit här ett år så länge som vi bott här men jag har inte tagit tag i att koppla in den :p Men jag har bara 1, 2 , 4 och barnkanalen typ, men bättre än ingenting ;)

Igår var jag i alla fall till Nora och umgicks med emelie, följde med henne till frisören, åt pizza, tatuerade mig :) Sen åkte jag med min bror hem.


Emelie(http://mewlii.blogg.se) och jag från nyår! :)

Annars så händer det väl inge mer spännande i mitt liv.
Det är lika förvirrande som vanligt måste jag ändå säga, ojoj människor, vi är spännande varelser! Men nu har jag bestämt mig för vissa saker och denna gång tänker jag hålla det! Trött på att bara finnas till för vissa när de behöver det.. När det duger för dom liksom! Får se hur det går! :)

Imorgon äre onsdag, då ska jag sova!! SKÖNT!
På torsdag ska jag åka till Gotland fram och tillbaka :p haha.

Nu ska jag försöka bli av med huvudvärken, hoppas godis funkar? ;)
hej svejs.

Saknarsaknarsaknar!!
Älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0