26 oktober

Tröttare än tröttast.
Ellibell ville tydligen vakna kl 6 idag (y)

Har legat och tittat på bolibompa hela morgon i hopp om att hon skulle somna om.. Men icke! Nu har vi tagit en regnig promenad och är hemma hos mig iallafall :)

Nu ska jag fixa iordning mig lite, men så mycket snyggare kan man inte bli i mjukisbyxor ;) Jag är tvungen att ha på mig det idag i och med att jag ska tatuera mig på benet så då får inget sitta emot och skava :p

Sen äre bara att vänta på att bilen ska bli ledig och fara till Nora! :D
Hämta upp emelie och bror i Gyttorp sen in till nora och följa med henne till frissan sen tatuering! :) Lite mat därimellen hinns nog också ;)

Pusshej.
Saknar min Markus!! <3


Kommentarer
Postat av: töntens vän

Det vore coolt om du var det iallafall ;)

2009-10-26 @ 11:31:45
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0