23 oktober 14.38

Hua ingen hel natts sömn inatt heller.. Rätt trist att inte kunna somna! Och när man väl somnar vaknar man 4 timmar senare av att man är pissnödig!! Sen ligger man och halvsover tills man bestämmer sig för att gå upp..

Fast det var mysigt inatt att ha lite sällskap när man inte kunde sova, haha Emelie är så söt när hon sover och babblar på ;)

Även när jag kom upp hade hon gjort iordning te!! :D
Mysigt värre!

Har sprungit runt lite överallt idag :p
Skyttehallen-sörgård-skyttehallen-skolan (gratis lunch)- gula skolan-sörgård-skyttehallen-ringarna och nu är jag åter på sörgård :p Ska försöka packa lite och tvätta :)

IMORGON ÅKER JAG HEM!!!!! :D <3

Utsikt över Örebro, taget från svampen! :)

Ska ut och äta med Emelie lite senare och ikväll när markus kommer ska jag följa med honom hem till han och sova där! :) <3

Nu äre lov! :D
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0