22 oktober 21.30

Oj katastrof jag har inte bloggat på flera timmar ;) haha

Städade nästan klart rummet förut iaf, har bara dammsugning kvar och så:) Och jag hittade mitt armband :D Då blev jag något glaa! :) Emelie kom och störde mig så vi gick på byn och hämta hennes skor på skoaffärn och så sen tillbaka hem till mig och drack cola och åt toffife :D

Sen följde vi med louise till skyttehallen för hon skulle packa, vi följde sen med henne till bussen och vinkade hej då! <3

Jag och Louise från valborg! :) <3

Jag och Emelie gick och myste på mitt rum igen ett tag tills vi gick till ringarna sen ner till skyttehallen igen, Städning! Kul, vem kom på att vi skulle ha vitt golv i hallen?? Usch vad skitigt det var :p haha.

Nu sitter vi iallafall på ringarna och datanördar och mobbar jossan på msn ;)


Emelie och jag på våran maskeradfest ;)

Imorrn äre fredag, ska tvätta.. Till skyttehallen och låta emelie skjuta :p höhö. Och packa och massa fix. På kvällen kommer min älskling hem! <3

Nu ska jag hitt på nå! :)
God natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0