22 oktober 11.48

Trött trött trött.. Kan jag kort och gott säga om mitt humör just nu! :)

Vaknade av klockan halv 6, trodde den skämtade med mig! Kändes som jag precis hade lagt mig och somnat, men men det var bara att kliva upp och se glaa ut!

Åkte buss i 2 timmar, halvsov.
Kom till Sörgård åt frukost sen somna i sängen till typ 11, gott! :)


Tänkte visa er en bild på mitt rum som ser ut som ett bombnerslag men hittar den inte..
Men tanken är nu att jag ska ta tag i detta, storstädning står på shemat idag!
Usch, hör ni hur tråkigt det låter?
Men jag måste, vill ju att det ska vara fint när jag kommer tillbaka efter lovet :)

(ramis tänker och kommer på vart det finns bilder)


Exakt så där ser det inte ut nu, men det är lika illa!
Undre delan ska det vara en soffa med massa kuddar.. just nu är det en säng med täcke och grejs!
Hua, sen äre dammigt också..
Aja dags att hitta lite bra musik och sätta igång :D
tvätttid bokad 16.00!

Imorgon är det äntligen fredag!<3
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0