17 oktober 16.47

Sitter just nu i mina flickors lägenhet på ringarna, visserligen så är ingen av ägarna här i ström bara jag och Louise som tjuvlånar lite ;)
Inatt sov jag hos älsklingen min för första gången, det var mys ;)
Och idag har jag skjutit tävling, äntligen sköt jag mer än 384 iaf.. Blev 386p idag. Men jag kan jag kan skjuta mycket mycket bättre! :D Men jag vann min klass idag iaf ;) Kanske för att alla andra sköt kasst men :p Imorgon blire nya tag! :D
Tänkte visa er en bild, sitter ju vid serenas dator nu så ska se vad vi kan hitta för nå rolig bild :)
HAHA jag har aldrig sett denna bild förut, vet inte ens när eller vart den är tagen xD Men guu va söt jag var iaf ;) Louise tycker jag var ego nu när jag sitter och säger att jag var söt xD men titta själva ;D haha
KNÄPPBOLLAR ;)
tänk vad roligt vi haft dessa år!!
jag och emelie :D
Ingen kommentar på denna bild.
Men saknar den tiden!
HAHAHA som sagt! Jag är sååå söt! ;)
DEN TIDEN!! ;D
En trött bakis morgon, Men GLÄDJEN fanns! Serena, louise och jag!
Glädje, att kittla marcus ;D
Hittade massa roliga bilder, valde även att inte lägga upp alla ;) Men guuuuud vad jag kommer sakna strömsund när jag tagit studenten!!! :/ <3
Nu har jag och Louise precis ätit. Hon har varit duktig och diskat samtidigt som jag har hållt på med detta inlägg :p Nu ska vi börja snygga till oss, inte för vi vet vad som händer ikväll men något kul kan man nog hitta paaao :D
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0