15 oktober 11.50

Inatt hade jag en hemsk/underbar dröm! Hade mycket mer än gärna stannat kvar och varit i min drömvärld några timmar till ;) Det är väldigt sällan jag kommer ihåg mina drömmar och drömmer just såna här drömmar! åhh speciell natt ;)

Så det var segt att ta sig upp imorse kan jag säga.

Men det var rena värmen ute ;D

4 plus grader, woho!
Det har ju varit minus grader hela veckan så.

Igår var ju som sagt Serena här, jag bjöd henne på frysta frukt och bär med glass...

från hennes egna frys ;)

men smarrigt vare ;)

Nu har jag iaf lunch från ica, jag har suttit i kassa hela dagen jag är grym ;) haha typ.


Har ni sett mina fina länkar jag gjort här till vänster?

Kika in på mina vänners bloggar också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0