14 oktober 08.26

jag är tröööött, även fast jag har sovit runt 10 timmar?!
Fattar inte. Har sovit 10 timmar två nätter i rad då kan man väl få vakna pigg?

och jag fryser.
Och jag har ont i munnen! Jävla visdomstand!! :/ Det är ena visdomstanden som är för stor.. Måste nog till tandläkaren, men jag vill inte.. Hoppas det går över! :)

nej nu har jag precis ätit lite mackor och juice till frukost.
Ska försöka få på mig lite kläder sen traska ner till ica..

Hua, 5 minus grader ute!
Tur att jag slipper gå så långt! :)

Ha en underbar onsdag :)

haha nu tittar jag på vakna med the voice.. Det har snöat i stockholm så nu var de tvugna att ut och leka i den minimala snön! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0