13 oktober

Efter att ha varit på ica en hel dag är jag faktiskt väldigt trött.
Ska nog ta och sova snart så jag är gla och pigg imorrn! :D
För imorgon ska jag packa upp massa varor! yeey!

Min outfit today och för några dagar framåt ;)

woho!

Jag är väldigt mörkrädd av mig och rätt rädd när jag är ensam så jag låser gärna dörren när jag är ensam hemma eller så. Men inte fan hjälper det fick jag veta idag när serena klampade in genom altandörren och skrämde skiten ur mig :p haha!

Följde sen med henne hem till peter och blev bjuden på middag igen :)
Gott, mums filibabba! ;)

Så nu sitter jag är och är fortfarande mätt!

Ska snart göra mig redo!

för sängen!
Visst ser det mysigt ut? Och serena valde rosa sängkläder till mig!! :D <3

God natt.
snart snart snart fredag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0