11 oktober

Helt slut!
Sitter hemma på sörgård nu, yeei.

Skönt imorrn ska jag åka till gäddede!!! :D
vänta nu, är jag lycklig för att åka till en liten håla som gäddede? hmm. JA!! :D för jag slipper sörgård och strömsund!! :D

Skulle ju egentligen åkt dit idag men vi hann inte hem tills bussen gick, det är ju inte allt för många förbindelser till gäddede så får åka imorrn vid halv 4 istället så missar min första praktik dag :p men kan skjuta lite imorrn istället :)

Igår kom jag tydligen 3a iaf, duktigt! :)

höhö.

Idag sköt jag lika dåligt som igår men det räckte tydligen till en finalplats, och det gick skit!! :D

en sjunde plats in i finalen men slutade som 8.. haha kasst!! Men Louise vann hela skiten!! :D
och ja.. bilden är liksom tagen innan finalen startade :p


Skyttegymmare!! YEEEY! ;) Innan prisutdelningen!


Innan vi åkte hem så åt vi lite mat. Micke var hungrig och galen för det tog så lång tid innan vi fick maten! HAHA! :D


Jag åkte inte våran röda fara i helgen utan åkte den otroligt tuffa handikappsbussen istället ;) Wohooo! Livsfarligt.. ;)

Och nu ville inte min kamera samarbeta med mig längre så det blev inga mer bilder, kanske imorrn om den nu känner för det!!

 

Nu ska jag nog snart ta och krypa ner i sängs. Hur trött som helst, gick upp halv 7 imorse som sagt. Hua! Men imorse hade dom ANANAS på hotellet! Lycka! <3

 

God natt.

Miss you!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0