1 oktober

Seriös skoldag?
Svar Nej. Som vanligt.
Drygt. Jag gör ju typ inge i skolan har jag kommit på. Jag går till olika lektioner och lyssnar på massa babbel sen går jag vidare till nästa osv.. Soft! haha :)

Jag tror min kropp inte är van med att få i sig så mycket socker.. Haha jag slutade äta godis i 3 månader men nu är jag pågång igen.


Det var så att jag och Serena skulle försöka hålla oss vakna på filosofin med godis och cola :) Det började med att jag vek ett flygplan, sen blev det ett garage och en landningsbana :D

Tillslut spårade det ur lite när jag börjad kasta planet in i sitt "garage" , garaget ramlade ner framför bordet.. Jag tänkte vara lite smidig ( HAHA jag SMIDIG? Vad tänkte jag med? ) så jag la mig på mage över bordet och vifta till med fötterna och tänker "NEJ" .. PANG, så hade jag sparkat omkull min stol, och där ligger jag på mage på bordet och asgarvar när alla vänder sig om xD Hämtade fort garaget sen satte jag mig tyst igen.. Och ASGARVADE åt Serena, för hon grät ;) Sen fick vi sluta typ en halvtimme tidigare, good! :D

Så inge mer godis för min del. Jag får så svårt att sitta still och vara tyst ;)

Men det var skönt för jag gick hem och sprang korta risselås och det gick kanon lätt :) SOCKERKICK! ;)

Så ska nog ta mig en liten godisbit och sätta fart att städa mitt rum..


Tittin hos mig, går inte ens att öppna min innerdörr helt för det ligger så mycket kläder på golvet :p


Avlastningsplats. En hög på en halvmeter med kläder och diverse..


Skrivbordet.. Ja en kaklåda från dollar är slut ;)


massa filmer som bara ligger och en halv popcornpåse sen fredags? xD


Till och med skohyllan ser ut som hej kom och hjälp mig..

Som ni förstår, dax att sätta lite fart här nu.
Hejsvejs! :)

Kommentarer
Postat av: Erika ;)

Så de va de du gjorde på filosofin!..

Haha! xD

Trodde du hade fått spunk lr nått! xD.. SÖT!

2009-10-16 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0