Sviiiiinis

Imorrn kommer jag överleva sprutan ELLER så får jag en biverkning!

Rapporterade biverkningar! 
 Influensaliknande symtom
 Allergiska reaktioner
 Andnöd
 Feber
 Huvudvärk
 Domningar
 Allvarlig allergisk chock
 Nässelutslag
 Hudsvullnader
 Dödsfall
 Yrsel
 Illamående
 Buksmärtor
 Hudförändringar
 Värmesvallningar
 Lokal reaktion
 Smärta
 Temperaturstegring
 Frossa
 Högt blodtryck
 Hjärtklappning
 Kräkningar
 Smakförändringar
 Ansiktsförlamning
 Ledsmärta
 Hjärtstillestånd
 Bensmärta
 Bröstsmärtor 
 Stroke
 Diarré
 Röda komplexa hudutslag
 Epilepsianfall
 Blåmärken
 Heshet
 Hosta
 Hudutslag
 Lågt blodsocker
 Klåda
 Medvetslöshet
 Lymfkörtelsvullnad
 Migrän
 Muskelsvaghet
 Muskelvärk
 Lunginflammation
 Psykisk påverkan
 Känslorubbningar
 Svimningstendens
 Svullnad i munhåla och svalg
 Synrubbningar
 Tungsvullnad
 Värk
 Ögonirritation

/http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6189335.ab

SPÄNNANDE!

Idag är jag tröttare än tröttast! Idag gör jag saker för att jag måste och inte vill..
Sen går jag och hoppas!!!! HOPPAS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0