Strömsund

Sitter i mitt rum på sörgård nu, betyder att jag har kommit hem från Eskilstuna och från mitt hem i Örebro ;)

Lite kort om dagarna.

Fredag
Åkte från Ström vid halv 10. Träffade någon några minuter innan resan men till vilken nytta? Vi var framme i Eskilstuna vid halv 7 typ, last av skyttegrejerna i hallen sen fick jag och louise skjuts till tågstation. Vi åkte därifrån in till örebro med typ världens sötaste konduktör (?) ;) haha. Vi dog av skratt.

Vid 20.00 var vi äntligen hemma :)

tror minsan mitt rum har gått och blivit förråd? ;)

I Sundsvall stannade vi för bensträck, Louise störde sig på vår skitiga framruta!

Det blev så fint så :)

HAHA nu såg jag en sak :p Ser ni den svarta bilen i backspegeln? Haha Det var en ung kille som satt i den och glodde som bara den när vi åkte förbi och vi längst fram glodde tillbaka. Haha det var iaf tokkul! xD

 

Lördag

Louise trodde vi skulle vakna innan klockan ringde halv 10.. FEL. Båda sov nog som stockar under natten :) Upp och hoppa och packa matsäcken och ta bilen till Eskilstuna. Läskig stad att köra bil i det är enkelriktad, vändplaner och farliga bilförare i den staden :p

 

Vi tog oss iaf dit oskadda. Både sköt en bra tävling och tog oss till final. Jag sköt personbästa från 390 till 395!! :D HAPPY! Jag slutade på en 3e plats :)

Efter finalen så åkte jag och Louise till Motorstadion utanför Eskilstuna för att titta på lite olika fordon som skulle köra:p det var hur kul som helst! :D Fast man stog och frös i 3 timmar! Anledningen till att vi åkte dit var även för att träffa Jonatan :) Har inte träffat han sen i våras så det var mycket trevligt! :D


Brum brum :D


Krasch efter målgång.
Han var så jävla grym, han snurrade så han hamnade sist men han gasade på som bara den och körde ikapp alla och fick en bra placering!! Efter målgången så skulle han impa lite och tappade kontrollen så fyrhjulingen låg uppe på räcke och föraren bara flög :o Men det var coolt! ;D


Louise och Jonte står och tar kort inför final omgången :)

Sen körde vi hem i pissväder. Efter en lång dag så var det skönt att komma hem och koppla av lite och sedan sova en lite mindre skönare natt än innan för Louise ville inte ligga still när hon sov :p haha.

Idag gick vi upp vid halv 9.. Vi vaknade innan klockan ringde :p hehe. Packade grejer och fixa sen skjutsa mamma oss till Eskilstuna för en ny tävlingsdag. Gick inge vidare för mig idag men jag var lika glad för det ändå! :)

Efter många timmar i minibuss så var det riktigt skönt att komma fram till Strömsund! :)

Snart blire sängen, ska bli grymt skönt!

JAG ÄR FRI!
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0