Söndag

Sitter och gäspar för fullt även fast jag verkligen har fått sovit ut! :)

Ibland hjälper en god natts sömn för att man ska må bättre, vaknade upp på mycket bra humör! Nu har jag bestämt mig till 100 % nu väntar jag bara på dig! :)

Idag ska jag även ta tag i mitt liv, städa mitt rum, plugga, fixa lite små saker.


bild från i fredags!

Jag ska inte slösa nå mer tid eller tänkande på dig. Du är för komplicerad för mig. Och nej jag vet itne vad jag mer ska skriva. Men du förstår ju inte mig.. Jag förstår och andra sidan inte dig heller! Det enda jag vet är att du är väldigt speciell, finns inte många som du! Men nu äre slut på mina falska förhoppningar!! :)

Söndag idag.. Endast 4 dagar kvar till torsdag, det bör gå fort! :) Så fort måndagen är överstökat i och med att den är sämst så kommer nog dagarna gå fort! Jag vill! Jag är stark nog att klara detta nu, hoppas du är med mig!! <3

 

Nu ska jag äta lite frukost sen ska jag ta mig ner till skyttehallen när Louise slutat träna för då ska vi ut och gå en sväng! :)

 

Hej hopp!
Förhoppningsvis!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0