Rubrik

Fredag kväll..
Jag och Louise var nyss hos beccis och kikade på idol, åhh jag är så kär i Erik ;) haha. Men tyckte att Tove skulle åka ut..

Skolan idag gick rätt fort.. Kan även vara för att jag inte kunde ta mig upp ur sängen imorse och missade därför första sega lektionen. suck! Nästa vecka ska jag gå på alla lektioner! :) Mitt mål :p

Tog sviiinis idag också, har jätte ont i armen faktiskt.. Det gjorde ont att ta den och det har gjort ont i armen ända sen dess, det går nog förhoppningsvis över! :)

Tog en bild från dagen efter 200 dagars, haha ;)
Den satt på en dörr in till ett rum i skolan :p


HAHA!
Lite små kul, men det var ju trots allt en lyckad kväll ;)

Undra om man ska ta och sova nu?
Eller om man ska sitta här och se vad som händer, ja det kan ju faktiskt hända nå kul ;)
Men man vet aldrig.

Så nära men så långt borta, vill ha ett svar nu nu nu så jag kan förbereda mig!

Hej svejs,
Imorgon är det julmarknad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0