Plugg och myskväll

Varit hos serena med Louise hela kvällen :)
Vi pluggade faktiskt väldigt duktigt på psykologi :) Enda tills vi tog paus för efter det så tappade vi lusten :p

Vi gjorde lite annat istället.
Som att baka scones och banankaka.
Koka te i kaffebryggarn och prova poppa popcorn i ugnen ;)


Effektiva!:)


Banankaka med svarta bananer ;)


Popcorn i ugn, tyvärr så funkade det inte ;)
Men te i kaffebryggarn funka om ni ville veta :D

Haha jag satt i köket och nörda lite då louise börjar skrika och härja i hallen.. "Hjälp mig serena är dum!"

Serena rocka läskig rockring och louise var instängd i ett hörn ;)
MOHAHAH! ;)

Undra vad man ska hitta på nu.. Jag måste göra något tills jag blir riktigt trött så jag vet att jag somnar om jag lägg mig.. För annars ligger jag och tänk för mycket.

Hörde nyss en underbar låt på radion, var så länge sen jag hörde den så nu rann tårarna!


Tänker på dig Andrea, jag saknar dig! <3 1991-2008 !
Denna låt får mig att tänka på att man ska vara rädd om de man har!

Nej nu ska jag ta och typ, städa rummet eller något.
Man blir ju på bra humör då :p haha.

Hej svejs.
Jag behöver dig, tänk om du kunde förstå det! Just nu..
Man kan bara hoppas, man får leva på hoppet och ta en dag i taget! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0