Måndag 23 november

Imorgen är det PARTY! :D
Ja det är tisdag imorrn men man är bara student en gång i livet ;)
Hoppas verkligen att det blir kul! :)
Har lite konstiga vibbar om vad som ska hända men men, nu leker vi livet! :D

Imorse var jag döv på ena örat xD så jag skippade första lektionen sen så hörde jag igen :D haha.

Efter middagen gick jag och Louise till serena för att plugga (läs äta)..
Bjuder på lite bilder..

  
kladdkaka, glass, te och saft!


Efter någon timme blev vi hungrig så då blev det våfflor! :)


pimpade Serenas skor som hon ska ha imorrn kväll :)


Sen hitta Serena ett nytt spel som hon var tvungen att spela :p Och ja, Louise sitter på Golvet! :p

Haha ja men sen hann vi faktiskt med att bli klara med våran redovisning som vi ska ha på onsdag, visserligen tog det liiiiite lång tid men va fan, kul hade vi! :D

 

Nu ska jag nog göra mig iordning för att sova, imorgon blir det en lååååååååång dag! ;)

God natt.

 

Du tycker inte som jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0