Lördag 21 november

JAG HATAR SÖRGÅRDSINTERNET!!! precis när jag skulle publicera inlägget jag hade skrivit så dog internet!!!!!!!! Så nu tänker jag lugnt och sansat skriva om det.. IGEN!

Idag har jag tillbringat nästan all min tid i skyttehallen. Men det gjorde inget, det var bara trevligt :) Det var roligt och skjuta och tävlingen bjöd på höga resultat, vi flickor i DJA fy fan vad bra vi är ;) Ja menar jag sköt asbra (392) men jag kom ändå sist? Det betyder att det var riktigt bra resultat skjutna. Imorrn kör vi lika hårt igen flickor :D


Lilla hanna och massa norrmän ;) hehe.

Efter att jag kommit hem från skyttehallen så kom jossan och hälsade på och vi pratade om allt mellan himmel och jord.. i 3 timmar.. :p haha. Louise kom även och gjorde oss sällskap. Det var en trevlig pratstund! :)

Nyss har jag kommit hem från strand, vi åkte dit och kikade på fetpartyt ;) NOT! haha. Men skönt att komma ut en sväng istället för att ruttna här på sörgård..

nej nu vet jag ingenting längre!

Går nog och sover nu, kommer tillbringa hela dagen i skyttehallen imorrn igen.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0