Inte alltid som det ser ut

Jag är en sån där person som behöver ha något att se fram emot hela tiden.. Blir jobbigt när det händer att det inte finns något att se fram emot? suck.

Men jag jobbar för fullt med att leva en dag i taget!
Det är något jag måste, annars funkar inte detta..
:)



Varit på skytteträning idag, kändes grymt bra! Känns som jag har kommit upp till en helt annan nivå nu :) Sen gick jag direkt från skyttehallen till Serena och beccis och var så där allmänt social bara det var trevligt:) Sen kom även Jossan, det var inte igår jag träffade henne :)

Nu är jag åter på sörgård, ont i magen har jag också.. Åt för mycket av lite allt möjligt hos serena och beccis :p hehe.

Och swisch så var tankarna ikapp mig, attans kan man inte springa ifrån dom? :p

Vill ni veta en hel sann sak? haha.
Jag funderar på att bli typ nån sån där relationsrådgivare :p Jag är duktig, är du kille och känner att du börjar glida ifrån din flickvän? Bli tillsammans med mig några veckor så kommer du hitta tillbaka till henne och er relation kommer bli starkare än någonsin ;)

Men helt seriöst så har mina tre senaste förhållanden slutat på liknande sett, killarna har gått tillbaka till sina ex på ett eller annat vis!

Haha är jag så hemsk? ;)




Nej men man ska kanske försöka lägga sig lite tidigare idag än igår?
God natt, sov så gott mina pluttar ;)

Kommentarer
Postat av: Beccis ^^

dom vet bara inte vad det är dom förlorar!!! nötter helt enkelt!

2009-11-19 @ 11:24:44
URL: http://ministrumpa.blogg.se/
Postat av: Tina

Kändes som det var riktat mot din senaste pojkvän också. Och kan säga att du har fel. Ja, vi har blivit kompisar igen, onödigt att inte vara det. Och jag har en som jag älskar redan. Ville bara säga det så du slipper tro något ;):)

2009-11-19 @ 21:21:50
Postat av: emelie -

Ja, Rebecha, du är så hemsk :/ Tråkigt att behöva säga det men du måste få höra sanningen. Men ett jäklans bra tips, då vet jag vem Alexander ska till när han är trött på mig ;)

Ska jag skjuta Tina ?!

2009-11-21 @ 09:59:33
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0