Halebop är bara ute efter pengar...

HELT SJUKT!
ARG JAG BLIR!!

Börjar nästan grina för jag ÄR MOBILBEROENDE!!
Dom ska starta mitt abonnemang inom 4-6 DAGAR! (om jag inte betalar en avgift på över 300 kr, då startas det inom 8 timmar)
Förstår ni, jag kanske måste vara utan mobil i nästan en vecka!! :|

Kom ihåg, har ni abonnemang BETALA RÄKNINGARNA I TID!

Så nu ska jag nog köpa ett nytt kontantkort, det kostar väl inte så mycket? Det blir billigare än öppningsavgiften jag skulle få betala för att öppna det nummer jag har nu.. Så funderar på att att köpa ett nytt nummer så jag kan överleva dessa dagar...

Men vart köper man dessa?
Ica?
xD


Och jaha?
Men vem är DU ? :)

RAM om 4 oktober 11.00:
Du = RAM


Haha. Emelie? ;)

Nu ska jag fixa mat sen ta tag i mitt rum!
TJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0