Fredag

Idag har jag faktiskt pluggat lite och städat mitt rum! :)
Så skönt att komma hem till ett nystädat rum :)

Har varit hos Beccis och mysit, tittat på två halva filmer sen idol och då kom även Louise och gjorde oss sällskap :)

jag är kär ;)

haha!
Mer än jag som tycker han är lik alexander skarsgård när han var yngre?
Mmums ;) Skarsgård! Ska nog kika på vingar av glas innan jag somnar! :)

Imorgn blire upp och hoppa tidigt, tävling! Plus att det är jag och Louise som håller i den så vi kommer nog tillbringa nästan hela dagen i skyttehallen. Grett! :)


Jag kom nyss på vad jag drömde inatt..
Vi alla grät men du var fortfarande lika glad som alltid! Precis som att inget hade hänt.. Saknar dig Andrea! Betyder det något speciellt om man drömmer om någon som inte lever längre?

Dax att sova nu då.
God natt.

Tänk om man skulle vara tankeläsare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0