18 november

Usch, jag verkligen avskyr att bo på sörgård detta år. Jag har trivts som en fisk i vattnet alla andra år så detta måste bero på de nya boende här eller hur? Jag nämner inge mer! Men visst jag ska inte klaga för det är så skönt att lyssna på lugna favoritet och samtidigt överröstas med bas.. Underbart!!

Imorse var det segt att ta sig upp ur sängen.. Inte konstigt när jag inte somna förrän halv 2 kanske? Väl på skolan så går jag på lektion en kvart bara för att vår lärara inte riktigt vet vad vi ska göra.. KUL. Sätter mig i korridoren och babblar med lite folk istället och fördriver tiden..


Idag har jag haft en smile gubbe på magen och trollat bort mina gröna ögon ;)

Sen var det min andra och sista lektion för dagen, Religion. Satt och lyssna på vad alla hade skrivit uppsats om lite sådär små drygt efter 1.40 timmes lång lektion..


Någons skor hade rymt utanför matan? ;)

Satt kvar i skolan och fixade lite annat tråk.

YEES ;)

Och nu har jag kommit hem till underbara sörgård! :)
Väntar på att det ska bli middag sen gå ner till skyttehallen på serietävling :)

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0