11 november

Vilken jävla grym dag! Förlåt för svordomen! ;)

Men seriöst, vaknar och läser sms man fått under natten. Woho! Hoppar upp ur sängen (okej nästan, nu överdrev jag lite) på strålande humör och traskar vidare till skolan :)

Första lektionerna gör jag inge vettigt på, diskuterar lite med Serena och Marcus :)

sötbarn^^

Strax efter denna bild kom vi på att vi ska ha studentkommitte möte imorrn. Så fort leta reda på en dator skriva ut ett papper, gå till vaktis och få hjälp att kopiera till massa färgglada papper :) Sen springa runt i hela skolan och sätta upp dessa! :)

Sen började dagens äventyr, hallelulja! :D


Lite bergsklättring bredvid vattudalsbron? Javisst!
Haha, jag följde med Linnea, Serena och Emma när de skulle ta kort till sitt projektarbete :)
Ojoj, vi var i strömsunds alla olika hörn ;)


Efter att jag och Linnea tagit oss upp.
Haha jag kan förstå bilisternas min när jag högg tag mig i skylten där " Nu känner jag mig säker" haha :D


Vad händer här tro? ;) Mina flickor och en polis? ;)


DAGENS BÄSTA!
Nästan glädje tårar!!
Jag fick ÅKA POLISBIL idag, MIN DRÖM!! :'D


Fast det var denna polisbil jag åkte, jag fick sitta fram också!!! :D
OJOJ TOTAL LYCKA!!

Tycker ni ska kolla in flickornas UF företags blogg, finns massa fler bilder där! dunderkolluf.blogg.se ! :D

Förutom att åka polisbil, klättra lite vid bron så var vi ute och gick i en skog och stog mitt i vägen i byn vid lunchdags då det var rusningstid!! ;)

UNDERBARA DAG, Jag har åkt polisbil!!! :D
Ja ni tror säkert att jag är knäpp`?
Ja men tro det ni då!! :D

Skyttet idag gick istället inge vidare men vad gör det? :)
ååhhh kärlek betyder så mycket mer än pengar!<3

Hör ni att jag är glad idag? :')
Nu ska jag plugga!

ciao.
hoppet finns!<3

Kommentarer
Postat av: Markus

Vilket hopp är de som finns?

2009-11-13 @ 15:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0