Torsdag

yeeei nu kan vi säga att det är helg (a)
får se om jag och serena tar oss till skolan imorrn, jag och louise ska sova här :)

Har kört bil idag för första gången på as länge.. Det gick bra tyckte jag :D

Nu är jag hos serena.
emelie har åkt hem och beccis är ute så det är jag, louise och serre hemma :D

Jag var snäll och lagade mat åt serena för hon var hungrig men orkade inte.. så jag tyckte hon skulle få mat :) samtidigt jag koka makaroner så diskade jag också :) Och nu har louise gjort en kladdkaka, det luktar riktigt gott nu :D Vi måste ju skämma bort serena lite för vi är ju här typ jämt :p

Ikväll blire bara mys med tjejerna.
Antagligen kommer en pojk att höra av sig för att se film. men jag dissar han tror jag ;) yeei.

ha en bra kväll!
pusshej
DAMN jag gillar dig! <3

men va sur då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0